Uw administratie bestaat uit alle gegevens, die u digitaal of schriftelijk over uw bedrijf vastlegt. Van kassabonnen tot facturen. Van bankafschriften tot contracten. Een goed opgezette administratie is wettelijk verplicht. Voldoet die van u aan de eisen? Of is deze onvolledig en onoverzichtelijk door gebrek aan tijd? Overweeg dan uitbesteding. U voorkomt nare gevolgen en wij doen het graag.
Is uw administratie niet compleet? Niet binnen redelijke termijn te controleren? Of heeft u deze niet 7 jaar bewaard? Dan dreigen vervelende situaties. U kunt geen goede aangiften doen. U riskeert boetes en belastingachterstand. Uw administratie wordt mogelijk afgekeurd. Of de fiscus bepaalt uw omzet en winst.
Wij bieden u 3 manieren om uw administratie op te zetten. U kunt:
* Wij kunnen ook prima met Twinfield, Snelstart, Exact of Reeleeze overweg.
Bent u van plan zelf te boeken en uw boekhouding daarna door ons te laten controleren? Let u dan op: controletarieven liggen in sommige situaties hoger dan boektarieven. Soms kunt u daarom beter het bóeken uitbesteden, dan het controleren. Wij bekijken graag welke vorm het beste bij u en uw onderneming past.
Bent u starter? Dan mag u 1 jaar gratis gebruik maken van ons uitgebreide online boekhoudpakket ter waarde van € 720,-. Mits u hiertoe binnen 1 jaar na de start van uw onderneming besluit. Na dat jaar bent u vrij het pakket tegen betaling te behouden, over te stappen op het basispakket van € 480,-, of te stoppen.
Uw boekhouding deels of geheel uitbesteden? Wij bieden u graag beide aan. Bel 0161 - 43 15 99 of mail info@accountenzbreda.nl. U kunt ook uw gegevens achterlaten. U hoort dan binnen één werkdag van ons.
Bent u starter? Dan kunt u één jaar lang gratis gebruik maken van ons online boekhoudsys-teem. Meld u snel aan!
accountenz, breda
Dorstseweg 14a
4854 NB Bavel
T 0161 43 15 99
E info@accountenzbreda.nl