Ruim 75% van onze cliënten gebruikt ons online klantenportaal. Deze gratis service bespaart hen dan ook tijd. En papier. U vindt hier al uw digitale jaarrekeningen en belastingaangiften. Ter controle, goedkeuring en archivering. Een snel, eenvoudig hulpmiddel én een praktisch, digitaal dossier. Uw officiële documenten en correspondentie op één plek. Goed bewaard, altijd toegankelijk.
U ontvangt een inlognaam, wachtwoord en digitaal certificaat van ons. U installeert het certificaat op één of meerdere computers. Heeft u daarbij hulp nodig? Wij helpen graag. Alleen computers waarop het juiste certificaat is geïnstalleerd, hebben voor onbepaalde tijd toegang tot het beveiligde, online klantenportaal.
Zodra wij een document voor u in het klantenportaal hebben geplaatst, informeren wij u per e-mail dat de conceptjaarrekening of -aangifte voor u klaarstaat. Wij geven daarbij aan óf, en wanneer wij actie van u verwachten. Bij maandelijkse aangiften is uw directe actie noodzakelijk. Zoals bij loon- en btw-aangiften.
Bel 0161 - 43 15 99 of mail info@accountenzbreda.nl. U kunt ook uw gegevens achterlaten. U hoort dan binnen één werkdag van ons.
Bekijk overzichtelijk lopende aangiftes, jaarrekeningen of bekijk reeds goedgekeurde aangiftes in het digitaal archief.
Log in via onderstaande knop om direct aan de slag te gaan.
Eenvoudig online uw boekhouding verwerken, facturen opstellen en versturen en altijd snel inzicht in de zaken die u wilt weten.
Log in via onderstaande knop om direct aan de slag te gaan.
Altijd alle gegevens over salarisadministratie, personeelsadministratie, verlofregistratie en verzuim bij de hand.
Log in via onderstaande knop om direct aan de slag te gaan.