• algemeen 2
  • algemeen 10
  • kantoor accountenz, breda (2)
  • algemeen 11

Online boekhouden bij accountenz breda

Online boekhouden bij accountenz breda

De wereld van nu is steeds meer gedigitaliseerd. U merkt dit waarschijnlijk zelf ook. Maar in hoeverre is uw eigen administratie onopgemerkt al digitaal? Zeer waarschijnlijk krijgt u zelf al steeds vaker facturen digitaal doorgestuurd of verstuurd u de facturen digitaal. Waarom zou u nog een papieren administratie bijhouden terwijl dit ook volledig digitaal kan? Accountenz, breda helpt u graag deze stap te maken. Wij beschikken over de kennis en software om uw specifieke digitale wensen te realiseren.

Klik hier voor onze folder over Online boekhouden

        

Voor het digitaliseren van uw administratie werken wij met de beste online boekhoudsoftware (o.a. Unit4 Multivers). Hiermee kunt u op ieder gewenst moment uw administratie bijwerken, waar u maar wilt. Ons pakket biedt veel mogelijkheden voor het creëren van een beter inzicht in uw administratie. Zo kunnen, door een simpele koppeling tussen uw administratie en uw bank, de bankmutaties elke dag ingelezen worden. U hoeft dan niet meer elke maand of elk kwartaal de bankafschriften te downloaden. Dus:

  • Altijd uw administratie 24/7 bij de hand
  • U raakt niets meer kwijt
  • Goed voor het milieu
  • Mogelijke koppelingen met andere systemen (o.a. bank)
  • Overzichtelijk
  • Scheelt veel opbergruimte
  • Goed voor de uitstraling van uw bedrijf

Scan en herken

Om het maximale efficiencyresultaat te behalen met het online boeken, zet Accountenz, breda de techniek van morgen, vandaag al in door middel van de scan en herken techniek van Basecone. Dit programma verwerkt uw digitale facturen en boekt deze vervolgens automatisch door naar uw financieel boekhoudpakket. Voor de aanlevering kunt u kiezen uit de volgende opties:

  1. U stuurt de door u ontvangen digitale facturen via de mail rechtstreeks door aan een voor u aangemaakt emailadres. De facturen worden dan rechtstreeks geïmporteerd in Basecone.
  2. U scant de door u ontvangen facturen in en stuurt deze facturen via de mail rechtstreeks door aan een voor u aangemaakt emailadres. De facturen worden dan rechtstreeks geïmporteerd in Basecone.
  3. U maakt met uw smartphone via de Basecone app een foto van uw factuur of bonnetje waarna deze direct wordt geïmporteerd in Basecone.

U heeft daarmee nooit meer problemen met kwijtgeraakte bonnetjes. Daarnaast kunt u via de app duidelijk bij elk bonnetje of factuur aangeven waar het betrekking op heeft zodat wij direct weten hoe we het administratief moeten verwerken.

Laat digitalisering optimaal in uw voordeel werken!

Door het volledig aanleveren van de administratie via Basecone voldoet u aan de wettelijke bewaarplicht van minimaal 7 jaar. Mocht u tussentijds stoppen met Basecone, kunt u tegen vergoeding gebruik blijven maken van het archief. Op deze manier blijft u voldoen aan uw bewaarplicht.

Voordelen werken met Basecone:

  • Facturen gemakkelijk te uploaden via mail of app
  • Alle facturen digitaal beschikbaar én worden 7 jaar lang voor u bewaard
  • Facturen worden herkend en geboekt in het financieel boekhoudpakket
  • Via de Cloud overal beschikbaar
  • Persoonlijke begeleiding en ondersteuning vanuit accountenz, breda
  • Printen van uw facturen wordt overbodig en u hoeft geen mappen met administratie meer bij te houden
  • Wij, als accountant, kunnen u sneller en efficiënter financieel begeleiden

Beter inzicht, betere resultaten

In onze visie moeten de informatie die de financiële administratie u biedt, gericht zijn op het verbeteren van uw ondernemersresultaten.

Inzicht

Met onze management-monitor heeft u met één druk op de knop inzicht in uw financiële positie. Hier kunt u bijvoorbeeld de liquiditeitsontwikkeling, tussentijds resultaat en de grootste afnemers en leveranciers zien.

Elektronisch facturen

Naast het inzicht biedt de management monitor ook de mogelijkheid om elektronische verkoopfacturen te maken en te versturen naar uw klanten. Via eenvoudige stappen, heeft u binnen korte tijd een verkoopfactuur die aan alle factuurvereisten voldoet. De factuur kunt u vervolgens per mail naar uw klanten versturen vanuit de monitor. Ook is het mogelijk om de factuur te printen en per post te versturen.

Echter adviseren wij u de verkoopfacturen per mail naar uw klanten te versturen want ook dit levert weer een kostenbesparing voor u op. Een ander bijkomend voordeel is dat deze verkoopfacturen rechtstreeks in uw financiële administratie worden verwerkt. Mochten klanten niet betalen, dan kunt u ook een aanmaning of herinnering sturen vanuit management-monitor naar uw klanten.

Snel en eenvoudig betalen

De management-monitor heeft ook een functionaliteit om betalingen te verrichten. Via een bankenkoppeling met de ABN-AMRO, ING en Rabobank is het mogelijk om vanuit de management monitor een betaalbatch aan te maken. Deze bestanden worden bij de ING en Rabobank direct naar de bankomgeving gestuurd. Uiteraard dient u de batch te autoriseren in uw bankomgeving om de betalingen definitief te maken.

Onze visie: Beter en actueler financieel inzicht resulteert in betere resultaten

Nog meer voordelen

Een van de voordelen is dat door het gebruik van Basecone u uw administratie niet meer iedere maand of kwartaal fysiek hoeft aan te leveren. In plaats daarvan stuurt u uw facturen door op het moment dat u deze ontvangt of op het moment dat het u uitkomt.

Door het digitaliseren van uw administratie kunt u ook kostenbesparing doorvoeren binnen uw onderneming. U bent door dit proces minder kosten kwijt aan papier, verzendkosten, postzegels, cartridges etc. Maar eventueel ook aan nu nog hogere bankkosten voor het op papier ontvangen van uw bankafschriften.

Tijd is geld

Het belangrijkste voordeel is dat het u een flinke tijdsbesparing oplevert. U hoeft zich minder te bekommeren om uw administratie omdat wij deze zorgen voor u uit handen nemen. Die tijd die u hiermee bespaart, kunt u vervolgens besteden aan waar u echt goed in bent: Ondernemen! Een win-winsituatie dus.              

Wij helpen u graag

Wij kunnen de implementatie en inrichting van zowel ‘scan en herken’ als bankkoppelingen voor u verzorgen. Uiteraard geven wij u hierbij goede uitleg, zodat u direct aan de slag kunt!
Tevens hebben wij de mogelijkheid om ‘realtime’ met u mee te kijken in zowel Basecone, Unit4 Online zodat wij u kunnen ondersteunen daar waar nodig.

Om te kunnen inspelen op uw behoeften, bieden wij verschillende dienstverleningspakketten aan voor wat betreft het verwerken van de administratie:

  • U levert op papier aan, wij verwerken uw administratie
  • U scant, u verwerkt digitaal
  • U scant, wij verwerken digitaal

U kiest zelf wat het beste bij u past. Ook voor uw andere specifieke wensen bekijken wij graag de mogelijkheden!

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met uw relatiebeheerder of één van onze basecone-specialisten, Davey Schalk of Jordie Winkenius.

 

Accountant inschakelen

Accountant inschakelen

U bespaart tijd, verhoogt uw omzet en voorkomt boetes. Uw boekhouding en jaarrekening uitbesteden aan een accountant is vaak voordeliger dan zelf doen en laten controleren.

Daarom kiest u ons

  • financiële én fiscale specialisten
  • veel specialismen onder één dak
  • unieke branchekennis
  • informeel en laagdrempelig
  • horizontaal toezicht (zekerheid)
  • online klantenportaal (makkelijk)
  • intensieve startersbegeleiding
  • scherpe tarieven

Vragen? Bel 0161 - 43 15 99

Fiscaal advies inwinnen

Fiscaal advies inwinnen

U betaalt zo min mogelijk belasting en loopt geen fiscale risico´s. Het inwinnen van fiscaal advies levert in 4 van de 5 situaties financiële voordelen op.