Op maandag 20 mei jl. vond de eerste accountenz, breda startersbijeenkomst plaats met als onderwerp: “Mijn Start”. Advisering en het delen van ervaringen en kennis stonden centraal. Naar onze mening de beste mix welke mogelijk is. Theoretische kennis aanvullen met praktijkervaringen van onze startersdesk en de reeds gestarte ondernemers.
Door het aantal bezoekers te limiteren , is het ons gelukt de avond persoonlijk, interactief en leerzaam te houden. Dit bleef niet onopgemerkt, enkele reacties van de bezoekers:
“Zeer professioneel opgezet, verhelderend en erg leerzaam”
“Een persoonlijke aanpak”
“Goede aansluiting op de praktijk”
“Duidelijk en helder, geen wollige verhalen”
Al het begin is moeilijk, laat u dan ook voldoende informeren alvorens u definitief de beslissing neemt om te gaan ondernemen. Stel uzelf hierbij de volgende vragen:
Wenst u deze vragen, en nog vele andere beantwoord te hebben, schrijf u dan snel in voor de volgende startersbijeenkomst. Deze wordt gehouden op 9 september aanstaande. Er zijn maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar dus wacht niet te lang.
Tevens verloten wij op deze avond wederom een advieswaardebon van € 1.000,-.
Gebruik deze kans om de start van uw onderneming een boost te geven!
Zien wij u op 9 september? Inschrijven kan hier.
Is 9 september te ver weg? Neem dan nu contact op met de starterdesk van accountenz, breda. Dit kan op telefoonnummer 0161 – 43 1599 of via de mail: startersdesk@accountenzbreda.nl.